2012. szeptember 13., csütörtök

Bevezető!

Új Edward és Bella sztori! Remélem tetszik majd. ;)

Bevezető!
-Biztos el kell menned? -kérdeztem apámat miközben  pakolt a bőröndjébe.
-Igen Bells! Hívtak a közeli őrsről, hogy menni kéne segíteni mert ember hiányba vannak. -legalább ellenőrzés nélkül át tud jönni Edward.
-Hát oké. -lekísértem a kocsijához, megöleltem és el is indult. Elő is vettem a telefonomat és hívtam is Ed-et.
-Szia !-szólt bele szerelmem.
-Szia. Át jössz? Apát elhívták dolgozni. Naaa?-kérdeztem csábító hangon.
-Ott vagyok, pár perc. -gondoltam, hogy ez hatni fog rá.
Elhatároztam, hogy ma Edwardé leszek. Még ha ő nem is akarja ezt. Pár perc múlva már ott is állt az ajtómba, és egy finom csókot nyomott a számra. Hideg ajkától kirázott a hideg. Nem csoda ez egy vámpírnál. És az se,hogy ilyen gyorsan ide ért. Leült a kanapéra, én pedig vacsorát csináltam. Megettem a szendvicsemet, majd leültem mellé. Megnéztünk egy romantikus vígjátékot és közbe beszélgettünk.
-Arra gondoltam elutazhatnánk a szünetbe. -mondta vidáman Edward,
-Ez jó ötlet. Hova tervezted?
-Ez titok. Nem vagy álmos?-kérdezte kicsit komoran.
-Nem. Terveim vannak mára.-pirultam el.
-De felmehetnénk a szobámba lefürdök aztán még tévézhetnénk. -ezt a hazugságot elég hihetően  adtam be neki. Fel mentünk ő mecset nézett én pedig be vetettem magamat a készülődésbe. Elő vettem a szexi fehérneműt amit Jessicával vásároltunk a hétvégén, majd be szálltam a jó meleg vizes kádba.  Át mostam magam, majd fel kaptam a rucit, és rá a hozzá járó trikót. Kétszer is fogat mostam, majd egy kis parfümöt is fújtam magamra. Be mentem a szobámba, és kulcsa zártam az ajtót.
-Mit csinálsz?-kérdezte Edward kicsit mókásan.
-Biztosra megyek.-mire megfordultam előttem állt élet nagyságba, és pedig az ajkaira tapadtam teljes erőmmel. Át öleltem a nyakát és úgy csimpaszkodtam rajta. De ő eltolt magától.
-Mit csinálsz Bella?-kérdezte szenvedő arccal.
-Azt akarom, hogy megtörténjen,-mondtam neki pirulva.
-Bella ezt nem lehet, nem akarok fájdalmat okozni neked.
-Nem fogsz, kérlek egy próbát meg ér. Ígérem ha fáj valami szólok, rendben?-kezemet a szívemre helyeztem.
-De..
-Nincs de, próbáljuk meg.
-Jó próbáljuk.
Újra az ajkaira tapadtam, és ő is az enyéimre. Most már kétségek nélkül csókolt. A fenekemnél fogva fel emelt és lassan az ágyra rakott, majd el kezdtük egymást vetkőztetni.
-Gyönyörű vagy ebbe a ruhába is. -mosolygott édesen.

Ha tetszik akkor folytatom:)

1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Hát ha nekem szántad azt az utalást akkor igen :D tetszeni fog ez a történet:D legalább is ez az első bevezető rész tetszett:D Bár fogalmam sincs mi is fog történni és hogy mi lesz végül is a történet de Bella és Ed történet szal tutira olvasni fogom :D

    VálaszTörlés