2012. szeptember 17., hétfő

4.fejezet

Megkérés

Másnap reggel Edward puszijára keltem. Finom, hideg lehelete ott volt és fülemnél és azt suttogta, hogy kész van a reggelim. Piritóst csinált, eper jammel. Reméltem, hogy ma este már sikerül valamit csinálnunk. Nem akartam bejelenteni. Hanem ki fogok valamit választani amit Alice rakott.
-Nagyon finom volt, köszönöm!
-Szívesen. -adott egy csókot és elmosogatott. Én addig felvettem egy fürdőruhát, és kimentem.
-Hű de csinos vagy. Hova megyünk ma?-kérdezte mosolygósan. Még sose láttam ennyit mosolyogni.
-Le a partra. Úszkálni, meg sétálni.
-Igenis főnök!
Gyorsan odajött átölelte a derekamat, és megcsókolt. Nem akartam, hogy abbamaradjon a csók. Próbáltam éreztetni vele, hogy akarom, de inkább nem, majd máskor.
-Na ne húzd az időt menjünk. Megfogtam a kezét, és kihúztam a homokig.
-Hát isteni az idő?
-De.
-Nekem lenne ötletem hogyan hasznosítsuk. -beharaptam az ajkamba, és elpirultam.
-Na és mi?-kérdezte kíváncsian.
-Hát ez. -megcsókoltam, és elfutottam az erdőbe. Mindenhol hagytam valamilyen ruhadarabot. Már csak a bikinim volt rajtam.
-Bella! Gyere csak ide. -elbújtam egy fa mögé, és ott vártam.
-Bú!-annyira megijedtem Edward már ott várt a fánál.
-Na.
*este*
Eljött a pillanat mindent vagy semmit. Bevettem a gyógyszerem, és elkezdtem válogatni. A kezembe akadt egy fekete ruha , még csak a kinézetébe is bele pirultam. Fel vettem a falatnyi szettet, és fogat mostam másodszor is. Kiléptem és megtámaszkodtam a könyökömmel az ajtó félfába.
-Szia.-Edward lerakta a könyvet, és komoly arccal rám nézett. Nem tartott sokáig mert elnevette magát, és bele fúrta az arcát a párnába. Hirtelen elszállt az önbizalmam.


-Ennyire rossz?-kérdeztem idegesen.
-Dehogyis Bella! Eszméletlen szexi vagy. ÉS olyan aranyosan támaszkodsz ott.
-Akkor?
-Nem akarok neked fájdalmat okozni. Nézd meg át kellett egy másik szobába jönni. Mi van ha nem az ágyal, hanem veled csinálom majd ezt?-kérdezte teljesen komolyan.
-Kérlek Edward! Könyörgök. -bemásztam az ágyba, és belemásztam az ölébe. Csókolózni kezdtünk. Olyan jó volt. Elkezdtem levenni az ingét, és megláttam a még világító napban az izmos testét. A sötétébe nem láttam, és most pedig elakadt a lélegzetem. Kockás volt a hasa, és ettől csak tovább égett bennem a tűz. Teljes erőmmel neki estem, csókoltam szenvedélyesen. El is fáradtam. De onnantól kezdve nekem nem kellet sok dolgot csinálnom. Mikor minden lekerült rólunk belém hatolt, és az utolsó lökésig élveztem a dolgot. Egyre szebb ez nyaralás.
Nagyon meleg van, párás, és a hajam rá izzadt a tarkómra. Edward kint állt a teraszon. Ma különösen csinosan öltözött fel. Egy fehér vászon ing volt rajta egy sötét halász nadrággal. Le sétált a partra, és pedig gyorsan elkészültem. A biztonság kedvéért én is csinos ruhát vettem fel. Egy krém színű egybe ruhát amit az Alices bőröndből vettem ki. Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokat fogom ezt a csomagot használni. Fogat mostam, és kiengedve hagytam a hajamat. Ki sétáltam Ed-hez. Aki mosolyogva fordult meg.
-Hát felébredtél? Hogy-hogy ilyen csinos ma kis asszony?-adott egy puszit a számra köszöntés gyanánt.
-Hát gondoltam így jobban tetszek majd.
-Te mindenhogy szép vagy és tetszel. Szeretnék valamit kérdezni,gyere velem. -kézen fogva el menetünk egészen a vízig, sőt per centivel a térd alatt-tig ért az óceán.
-Bella Swan!-megijedtem, nem tudtam mit akart vagy mégis, na jó egy kicsit lehetett sejteni-hozzám jössz feleségül?-kérdezte csillogó szemmel és bőrrel. Nem csak az ajka,hanem a bronz szeme is vigyorgott. Kezdtem én is mosolyogni.

Remélem tetszett!! :)

2 megjegyzés: