2012. szeptember 15., szombat

2.fejezet

A világ legjobb helye
Már elég türelmetlen voltam mivel már kettő órája a repülőn ültünk. Edwardnak semmi baja nem volt. Viszont engem az is feszéjezett, hogy Edwardot körül ugrálták a csinos stewartdesek. Rám s ehederitettek, sőt rosszalóan néztek rám amiért én vagyok vele. Már 2 órája próbálok szólni nekik. El döntöttem megmutataom, hogy az enyém Ed.
-Szólnál az egyik kísérőnek? -kérdeztem nyugodtan.
-Persze. -leintette az egyik szőkeséget aki tűsarkúba illegette magát, aki felcsillanó szemekkel közeledett, de mikor nem volt már olyan messze hirtelen megcsókoltam Edwardot. Persze ebbe szerelmem bele is mosolyodott. A nő csak úgy szórta felém a szikrákat a szemével.
-Khm! Uram mit szeretne rendelni?
-Két kólát kérünk.-mondtam neki "bájos" mosollyal.
-Rendben azonnal hozom.-mikor elment büszke vigyor díszitette az ajkamat.
-Bella, te féltékeny voltál?-kérdezte Ed egy nevetést elfojtva.
-Igen. Adatok is rá okot.
-Mert?-kérdezte meglepett arccal.
-Nem fogtad a kezem, engem ki se akart szolgálni.
-Jaj kicsim. Ne pukkadj már. -nyomott egy csókot a számra, és ezzel ki is engesztelt.

Végre megérkeztünk, de még mindig nem tudtam, hogy hova. Most is csak a terminálba voltunk.
-Edward mond meg hol vagyunk.
-Majd meglátod. -felhívtam anyát aki nagyon boldog volt, hogy átment hozzá Esme. Azt mondta tudja nem az ő hibája volt ez az egész, és elmennek kicsit vásárolgatni Alicel meg Esmevel.
Mi pedig kimentünk és kint egy fekete kocsi várt minket egy sofőrrel. Edward motyogott valamit spanyolul a sofőrnek, majd beszálltunk. vagy spanyol országba vagyunk, vagy pedig mexikóba.
-Mexikóba jöttünk kicsim.
-Úristen az nagyon jó. Itt meleg van. -mondtam boldogan. Adtam neki egy csókot majd kiszálltunk a kikötőbe. Egy csónakba ültünk be, amivel egyenesen a semmibe mentünk. Mikor megláttam valami föl féleséget nagyon megörültem.  Be kell vallanom itt még a naplementébe is fülledt meleg van.
-Íme a család szigete. Ide szoktunk nyaralni jönni. Eredetileg Esmenek vette apám de utána mindenki ide jött.
-Istenem ez gyönyörű. Ennél szebbet sose láttam még.
-Én igen. -kacsintott rám.
-Mit?-kérdezte döbbenten.
-Téged.
-Edward egy táj és köztem nagyon sok a különbség. Ez ezerszer szebb nálam. Hirtelen le állt a motor csónak, és a szigetnek  külön kikötőjébe. Fel kapott Edward és bevitt a nem épp kicsi házba. Hatalmas volt és mediterrán stílusba volt berendezve. Hatalmas ablakok, és barna meg a fehér színek urakodtak. El tudtam volna képzelni itt az életemet. Le rakott a nappaliba, ami akkora volt mint apa háza, és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Be hozom a böröndöket. -mire megfordultam bent is volt.
-Ezt Alice küldi. -mondta elmosolyodva.
-Hát pár cucc amit csak te láthatsz.
-Oké. Megvársz itt, én elmegyek lefürödni.
-Persze. Megmutassam hol van a fürdő?
-Nem kell. Majd meg lesz. -adtam neki egy csókot, és felmentem a lépcsőn. Négy ajtó is volt, hát az elsőn benyitottam egy gyönyörű zöld szobába találtam magam. Olyan szép volt. Nagy francia ágy, ami fehér, és éjjeli szekrényen egy fénykép volt. Oda mentem és a kezembe vettem. Esme és Carlisle volt rajta az esküvöjük napján. Esme szinte ragyogott abba a ruhába, és Carlisle épp olyan szerelmesen nézett a feleségére mint manapság szokott. Mosolygosan mentem ki a szobából, és benyitottam a szembelévőbe. Ott volt egy másik, ami nyilván Edwardé volt, mert róla voltak képek és a testvéreivel közösen. Bementem az ottani fürdőbe, és neki estem a külsőmnek. Lefürődtem, le borotváltam a lábamat és egyéb dolgokat, megmostam a fogam, kétszer is. Megfésülködtem, és megnéztem Alice miket pakolt. Volt pár forró darab, de én egy egyszerű barna mellett döntöttem. Azt vettem fel, és belebújtam az egyik köntösbe. Megint fogat mostam, és magabiztos léptekkel indultam el nappali felé. Háttal állt nekem, és épp a tengert nézte, alig vártam az estét.  Reméltem nem okozok csalódást.

1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Köszi a fejezetet:) Tetszett bár sok minden nem történt :D Az eleje vicces volt:D hehe:D Ő az enyém! Blőő :p :D Kíváncsian várom a folytatást:) Köszi

    VálaszTörlés