2012. szeptember 15., szombat

3.fejezet

Feltörő vágyaink (köszönöm a hozzászólásokat, és a véleményeket, és a legjobban a 2 RENDSZERES OLVASÓMAT! :) <3)
Lassan fordult meg, és széles mosoly ült az arcára. Boldogság csillogott a szemébe. Óvatosan lépdeltem felé, magabiztos akartam lenni. Jó akartam lenni hozzá, végre méltónak akartam érezni magam hozzá.
-Azt hittem már sose érsz le. -mondta viccesen.
-Hát van amire várni kell. -át vettem az egyik karom a nyakán.
-Szeretlek, és azt akarom, hogy megtörténjen. Úgy érzem eleget vártam, és akarom. Akarlak.
-Én is.-felkapott és már fent is voltuk a szobába ahonnan az előbb jöttem ki. Ledobott az ágyra, és elkezdett csókolgatni.
-Várj,leveszem a köntösöm. -csak mosolygott egyet, és letépte rólam. Majd fel falt a szemével, és én erre el is pirultam.
-Imádom mikor elpirulsz.
-Én nem.
Tovább csókolóztunk, lekerült az összes ruha, és ő csak tovább kényeztetett. A csókjai beterítettek, de fölé kerekedtem, és a nyakától a köldökéig beterítettem a szerelmemmel. Visszakerültem alulra, és levette a bugyimat, és belém hatolt. Az érzés az égig repített, és az is ami utána következett. Gyengéd volt, vagyis velem igen de az ággyal nem. Leszakadt az egész, és csak a matracon feküdtünk. Nagyot nevettünk majd folyattunk amit elkezdtünk, és azt jobban élveztük. Mióta együtt vagyunk most kaptam a legédesebb csókokat. Jobb, hogy nem vártunk már tovább. Elégedett voltam, halk sikolyok és nyögések hagyták el a számat, Edwardot pedig halk morgások.
Reggel a  nap keltett. Végre. Forksba az eső kopogására keltem itt a napra. Ki nyitottam a szemem, és láttam mit műveltünk az este. Mellettem egy cetli hevert amire Edward ezt írta. Hamarosan visszaérek, vadászni mentem. Szeretlek. 
Kikeltem az ágyból, és a fürdőbe mentem. Az estén járt az eszem. Az érzéseken, a csókjainkon, a szavain, és mozdulatainkon. Remélem nem csalódott bennem, és nem azért ment el vadászni. Én jónak éreztem magam. Gyorsan lefürödtem, és fel kaptam egy sima fehér pólót, meg egy nadrágot. Le mentem a konyhába, és ki vettem 2  tojást a hűtőből. Szerencse, hogy szedek gyógyszert, mert ha nem akkor tegnap nem hiszem, hogy eszünkbe jutott volna a védekezés. Gyorsan csináltam egy tükör tojást, és megettem. Fogat mostam, és vártam Edwardot. Hirtelen átölelt valaki hátulról, és a fülembe súgta "-Mért vagy ilyen szép?"-hátra fordultam, és Edward ajkaira vetettem maga. Végig haladt a nyelvem az ajkain, és kirázott a hideg. Jó volt ez a hideg erre a melegre.
-Kérdezhetek valamit?-le volt sütve a szemem, mert elpirultam.
-Persze. -fel emelte az arcomat az államnál fogva, és a kezébe vette az arcomat.
-Jó volt velem? Te is úgy élvezted mint én? Csak mert te minden szép és szexi nőt megkapnál.
-Micsoda buta kérdés ez? Nekem is pont olyan jó volt mint neked, sőt ezerszer jobb mint neked, és nekem te vagy a tökéletes.Amúgy nekem kell félnem mert te kaphatsz meg bárkit és olyan tehetségekkel amilyen te vagy hamar el vennének tőlem. -kacsintott rám.Nyomott egy puszit a számra.
-Na most pedig vegyél cipőt túrázni megyünk.
Bejártuk a szigetnek a felét, és úsztunk is. Nagyon jó volt. Napoztunk is egy kicsit, Edward szépen csillogott, én pedig már nem voltam sápadt. Lefürödtem, és míg én áztattam fáradt testemet, addig Edward csinált nekem vacsorát. Finom spagettit csinált. Be dőltem az ágyba, és semmihez nem volt már erőm. Hozzá bújtam szerelmemhez, és lassan elaludtam míg az altatómat dúdolta.

1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Nah igen :D Nagyon jó volt a fejezet:D És végre Bellának is volt egy sikerélménye :D Köszi kíváncsian várom a folytatást:)

    VálaszTörlés